Goede blog, kwaliteit alleen de definitie al geeft vaak al hele discussies. Kwaliteit is gewoon waar iedereen blij van wordt: de klant-de directeur, de werknemers – dus alle stakeholders.
Kwaliteitsmanagement – ook hier is een evolutie zichtbaar. Kwaliteitssystemen zullen nodig zijn maar de mens maakt altijd het verschil. Ik ga daar dieper op in, in een recente blog http://www.leanforms.com/over-lean/digitaal-kwaliteitssysteem-geen-speeltje-van-de-kwaliteitsmanager
Een benadering vanuit de digitale wereld maar conclusie is identiek. Ook vanuit de optiek van veranderingen van tijdperk.
Goede blog, kwaliteit alleen de definitie al geeft vaak al hele discussies. Kwaliteit is gewoon waar iedereen blij van wordt: de klant-de directeur, de werknemers – dus alle stakeholders.
Kwaliteitsmanagement – ook hier is een evolutie zichtbaar. Kwaliteitssystemen zullen nodig zijn maar de mens maakt altijd het verschil. Ik ga daar dieper op in, in een recente blog http://www.leanforms.com/over-lean/digitaal-kwaliteitssysteem-geen-speeltje-van-de-kwaliteitsmanager
Een benadering vanuit de digitale wereld maar conclusie is identiek. Ook vanuit de optiek van veranderingen van tijdperk.